Dende a Limia
04:45 h. Viernes, 17 de Agosto de 2018

Elvira Lama, ante a segunda dimisión dun alcalde de Xinzo nesta lexislatura

| 07 de Agosto de 2018 (00:03 h.)

Desde o grupo socialista pensase que o que está a acontecer é a descomposición do Partido Popular de Xinzo. “Hay un alcalde que se comprometió como alcalde de transición, que no se iba  a presentar a las próximas elecciones municipales, y sin embargo abandona a los ciento y pocos días” comentaba a portavoz do PSOE, “Alguien está meciendo la cuna por detrás, y esa mano negra tendrá que dejar a los demás que hagan su labor.” aclaraba.

Continuou as declaracións mencionando que cando esa “mano negra” cumpla a súa condena e a xustiza o exculpe a xustiza noutra instancia e poida volver, decindo que si o pobo o elixe “ya otros fueron rehabilitados”. 

A Concelleira cree que os tempos hai que respetalos e que no hai que por “palos en las ruedas”. “Yo creo que este grupo de gobierno es un cúmulo intereses personales y que evidencia que cada uno hace lo que quiere y que aquí no hay gobierno”. 

Elvira Lama insta ós veciños de Xinzo a que den boa conta e reflexionen se este pobo merece un goberno do Partido Popular co que a este lle está a acontecer e que cando emitan o voto decidan máis ca cabeza que co corazón. “Me consta que hay votantes e incluso militantes del PP profundamente enfadados” remataba