Sábado 23.03.2019

"Creo que es el momento de empezar a hacer las cosas de otra manera". Montse Lama

Agradecemento as centos de persoas que lle mostraron o seu apoio e cariño nas redes sociais dende distintos puntos da xeografía galega.

Montse Lama
Montse Lama

A hora citada para o acto de presentación no xpazo  escollido Montse Lama presentouse  co Secretario de organización de Ciudadanos de Galicia Laureano Bermejo.

Despois de dar as gracias aos medios de comunicación presentes e os “ausentes”  pasou a manifestar que  mi decisión es unirme al proyecto que en su día me planteó Ciudadanos, porque engloba todo aquello por lo que yo estoy aquí sentada, que es el  rechazo absoluto  actitudes políticas intolerantes y sectarias que perduran  todavía en  muchos partidos políticos. También creo que es un partido, transparente que rompe con políticas conservadoras y cercano a los ciudadanos. También el evidente apoyo e impulso hacia las mujeres, cree en las mujeres y nos impulsa para que estemos en puestos ejecutivos.

IMG_8021Tengo muchísimo que ofrecer y tengo muchas ganas de trabajar desde este momento que me he afiliado a este partido. No me falta proyecto, no me faltan ideas y sobre todo no me falta ilusión para trabajar en este nuevo proyecto político. Creo que es el momento de empezar a hacer las cosas de otra manera.

Sobre a proposta feita no pleno  pola  portavoz do PSdG-PSOE  Elvira Lama de levar a fiscalía a denuncia que fai por escrito manifestou que no escrito se nota o seu sufrimento , pero cree que os xulgados non están para dirimir temas tan persoais, que teñen outras cuestión mais importantes. Yo no voy a perder el tiempo en el juzgado.

INCOMODIDADE PARA O PSOE

Continuou dicindo que o PSOE quere aproveitar este momento para facer campaña. Entendendo que se sentirá incomodo pola presentación desta novo partido político. Respetando as opinións das outras formación políticas, pero eu teño as miñas.

Confirmou que segundo ela había afirmado dicindo que tiña varias ofertas, confirma a presentación de outra lista dunha agrupación veciñal, nova a estas eleccións.