domingo. 27.11.2022

O pasado Luns dia 3 de outubro, estiveron de aniversario de voda, sesenta años no es nada, os meus primos José Luís Prieto Salgado e a súa esposa Carmen Nieto Palomar.

José Luís é o neto maior da extensa familia de 7 fillos, seis delas mulleres, e 27 netos que formaron os avós Teresa Feijóo Díaz e Francisco Salgado Rivero. Pero ademais do neto maior, ou quizais por elo, José Luís Prieto tamén foi como un irmán pequeno para as nosas tías e tío; E coma un querido e respectado irmán maior para os curmáns, sempre pendente de todos, agarimoso, familiar e compracente.

Para toda a familia foi, e seguen sendo, nomeadamente dende que fai sesenta anos uniu a súa vida á de Carmen Nieto, un referente de vida e de valores, e un dos nexos de unión intre xeracionais da extensa familia Salgado Feijóo, espallada por boa parte da xeografía española, que sempre ten acubillo na súa casa do Xinzo común e primixenio.

Pero si “es un soplo la vida y sesenta anos no es nada”, como di o bolero de Gardel, a Carmen e José Luís déronlle para moito: Para formar, no amplo sentido da palabra, unha fermosa familia, e ver medrar o seu legado de amor, valores e espírito de traballo que hoxe comparten as súas fillas Ana, María e Lola, e os oito netos e netas que estes días celebran orgullosos e moi felices, compartindo co resto de  familiares e amistades a ledicia desta unión que vai camiño das vodas de diamante, e por a que todos cantos os queremos e coñecemos, damos grazas a deus, facendo votos para que conserve a súa unión por moitos anos con saúde e felicidade, permitíndolles que, las nieves del tiempo plateen su sien.

Moitas Felicidades!

Con motivo deste aniversario, o Xornal El Progreso de Lugo, fixo un fermoso artigo asinado por Marta Becerra, glosando as suas vidas e a vinculación que a parella tivo coa profesión sanitaria, que titulaba Seis décadas para un extenso legado, do que permítome facer un pequeno extracto:

“José Luís Prieto y Carmen Nieto ejemplifican la trayectoria de esas familias dedicadas de siempre al mundo sanitario”


 

Jose Luis Carmen2
Carmen y José Luis

Una pareja suele ser mucho más que dos personas y un ejemplo de ello son la lucense Carmen Nieto y su marido, José Luís Prieto. Este lunes celebran los sesenta años de su boda, una ceremonia que se celebró en Lugo, en la iglesia de San Pedro. Aprovechando el aniversario, este fin de semana reunieron a su familia, para un encuentro largamente planificado y que sirvió también para hacer memoria de la historia de la familia, que en buena medida es igualmente la de muchos profesionales sanitarios de Galicia.
José Luís Prieto y Carmen Nieto viven en Xinzo. Allí ha estado siempre su casa porque él es farmacéutico y ya de joven se quedó en la farmacia de su padre, que también ejercía esa profesión.
Carmen Nieto empezó a estudiar también Farmacia en Santiago, donde conoció al que luego fue su marido, pero con el tiempo acabó decantándose por la enseñanza e hizo Magisterio.
Ella aparcó esa carrera, pero es que en la familia sabían muy bien lo difícil que podía ser la vida de las maestras rurales. Esa era la profesión de Dolores Salgado Feijóo, madre de José Luís.
La pareja, que celebró sus sesenta años de matrimonio rodeada de sus tres hijas y sus ocho nietos, son al final un ejemplo del cambio general de modelos de vida, y en especial de la de los sanitarios.

Artigo completo en:

Seis décadas para un extenso legado (elprogreso.es)