jueves 16.07.2020
Museo

I Encontro de Mulleres da Lusofonía no Museo da Limia

O Encontro celébrase baixo o lema "Mulheres, territórios e memórias".

Cartaz oficial do encontro.
Cartaz oficial do encontro.

O Museo Etnográfico da Limia vai acoller os próximos días 18 e 19 de marzo, xornadas de sábado e domingo o I Encontro de Mulleres da Lusofonía. O Encontro celébrase baixo o lema "Mulheres, territórios e memórias".

O I Encontro de Mulleres na Lusofonía ten a organización da AGLP (Academia Galega da Língua Portuguesa) e a Pró-AGLP (Associação Cultural Pró-Academia Galega da Língua Portuguesa) e a colaboración da UMAR (União de Mulheres Alternativa e Resposta), Femafro (Plataforma de Mulheres Negras, Africanas e Afro-descendentes em Portugal), o Concello de Vilar de Santos, Fundação Agostinho Neto, Museo Etnográfico da Limia e a Arca da Noe.

De acordo cos organizadores o devandito encontro "convida mulheres que no ativismo associativo, cívico, académico ou criativo, têm desenvolvido atividades nos seus âmbitos territoriais ou na Diáspora, promovendo valores e boas práticas das quais todos e todas poderemos aprender. É mais uma maneira de conhecimento mútuo entre as sociedades lusófonas e uma forma de darmos a conhecer as nossas sociedades entre si, dando visibilidade e utilidade além fronteiras ao diversificado e rico movimento cívico galego".

Á serie de palestras previstas, súmaselle un concerto que terá lugar na taberna cultural "A Arca da Noe" (Rúa do Forno 13, Vilar de Santos) cara ás 22:00 do sábado 18, a cargo do grupo de música tradicional "O filo da ferreña".

Comentarios