miércoles 5/8/20
A Concellería de deportes aínda non comunicou a data prevista de apertura das instalacións.

Adxudicada a xestión e explotación das piscinas

Serán  explotadas por  Milagros María Rodriguez Doval, única persoa que se presentou ao concurso.

 

 

Adxudicada a xestión e explotación das piscinas

A mesa de contratación do concurso publico para a xestión das piscinas e explotación do bar celebrada onte pola mañá propuxo a adxudicación definitiva a única persoa e empresa que se presentou ao mesmo. A mesa propuxo a MILAGROS MARIA RODRIGUEZ DOVAL que acadou 100 puntos no plego de condicións.

MOITAS OBRAS POR FACER

Segundo a acta da mesa a adxudicataria ofreceu as seguintes milloras, feito que fixo que acadara os 100 puntos máximos:

- Ofrece Instalación Césped Puntuación: 30.0

- Ofrece Sustitución y colocación paneles de falso techo Puntuación: 20.0

- Ofrece Aportar onduline para cubierta Puntuación: 25.0

- Ofrece Mejora en la valla de protección de madera Puntuación: 15.0

DECRETO DA ALCALDÍA

Unha vez vista a resolución da mesa de contratación a alcaldía mediante decreto fai firme a adxudicación mediante resolución do día de onte.

RESUELVO:

PRIMERO. Avocar la competencia delegada en Junta de Gobierno Local por decreto de fecha 20 de junio de 2019 para la adjudicación de este contrato, por motivo de la urgencia en comenzar el servicio.

SEGUNDO.- Adjudicar el contrato de CONCESIÓN DEL SERVICIOPÚBLICO DE GESTIÓN DE LAS PISCINAS MUNICIPAL DE XINZO DE LIMIA ala licitadora MILAGROS MARIA RODRIGUEZ DOVAL, con D.N.I. núm., durante un plazo de un año, que podrá prorrogarse por periodos de un añohasta que alcance una duración máxima total de tres años, en base a la ofertapresentada, asumiendo, por otro lado, las obligaciones recogidas en el pliego decláusulas administrativas particulares.

TERCERO.Comunicar a la sociedad adjudicataria, que una vez recibida lanotificación de esta resolución, y un plazo de ocho (8) días hábiles deberá comparecerpara la formalización del contrato administrativo.

CUARTO.- Comunicar este acuerdo a los servicios económicos para queprocedan a realizar las anotaciones contables correspondientes, así como alDepartamento Jurídico.

QUINTO.- Dar cuenta del presente acuerdo al Sr. Concejal de Deportes, y altécnico deportivo Don David Carnero Lorenzo, en su calidad de responsable delcontrato.