Unha parella de octoxenarios denuncian por agresión a veciña de enfronte
Segundo manifestan os agredidos, fai moito tempo que se veñen producindo outra clase de agresións.
Esta tarde pasadas as tres da tarde, segundo informa a filla da parella, que os veciños de enfronte da casa dos seus pais, que viven solos foron agredidos pola veciña, a parella da veciña e un mozo.
Segundo manifesta Rosa (a filla, que ten o seu traballo nas illas) os seus pais recibiron patadas e puñetazos, quedando tirados no chan tendo que arrastrase ata a casa para chamar por telefono.
Despois do ocorrido a parella trasladouse ata o centro de urxencias para ser atendidos.
Situación case diaria, segundo relata Rosa:
Esta situación se produce tras un acoso continuado hacia esta pareja , los cuales viven en la vivienda de enfrente. Este acoso consiste en bloquearle todas las puertas de su casa con diferentes coches para que no puedan salir, en barrer un minibús delante de esas puertas y tirándoles la basura, en ponerles pegamento en el asiento de un tractor con lo que al sentarse se quedó pegado, estropeó el asiento y la ropa, en tirar petardos continuamente a altas horas de la noche en la puerta de las víctimas.
Hace un par de horas los agredieron físicamente , tirando a ambos en el suelo y dándoles patadas y puñetazos sin parar. Ha intervenido la Guardia Civil y los ancianos se encuentran en el centro de salud a espera de ser trasladados al hospital de Ourense puesto que la señora ha recibido varías patadas en la espalda
Finalmente ningún membro da parella tivo que ser trasladada ao hospital.